mialem wygrany pojedynek 3 razy z dwoma roznymi rs6 ,z m3 e46,itp ...z m5 e39 raz tylko byla konfrontacja w Warszawie ktora tez wygralem , mierzylem auto dla zabawy na 2 roznych g techach i jak mi sie udalo dobrze ruszyc,bez podniet z gazem to schodzilem ponize 5 s a na 400m czesto bardzo niskie 13,nawet kilka razy razy bylo wysokie 12xx.oczywiscie to trudne powtarzalnie ,regularnie robic takie czasy .wiadomo to nie cztery łapy gdzie wystarczy pierdolnac z odcinki .potrzeba tu wiecej finezji w prawym bucie

jak jezdza inne m5 niewiem ,natomiast na papierze m5 jest troche wolniejsza . wracajac do drewna to ja lubie drewno,pozatym gdybym nawt nie lubil to kryterium zakupu m5 nie moze zawezac sie do gupiej okleiny ,wazniejszy jest silnik,,skrzynia,buda niz taki ,malutki pierdol jak okleina.

tak wyszla z fabryki ,tak jest w orginale ,tak ma w vinie ,nic nie zmieniam.niech nastepny wlasciciel sobie tam zmienia jak mu sie nie widzi.
